רכבי היוקרה והספורט הבאים שלך קרובים אליך יותר מתמיד

מרצדס, BMW ריינג'-רובר, פורש, אאודי, פורד, שברולט… מותגי היוקרה שמעוררים את התשוקה של כל חובב רכב ו Life Style, הפכו בשנים האחרונות נגישים יותר בזכות מהפכות היבוא הזעיר והיבוא האישי. כך תוכלו לפרגן לעצמכם רכב יוקרה במחיר משתלם במיוחד, ברמת אבזור ייחודית, בהתאמה אישית ומועד אספקה מהיר.

 

מהפכת רכבי היוקרה כבר כאן.

שוק רכבי היוקרה בישראל חווה בשנים האחרונות מהפכה אמתית. השוק אשר נוהל בעבר ע"י יבואנים בלעדיים שנהנו משליטה מוחלטת בדגמים המיובאים, ברמת האבזור, במחירי הרכבים והחלפים ובניהול המוסכים, נפתח ליבוא מקביל של מותגי יוקרה. כך, נפתחו בפניכם אינספור אפשרויות ליבוא הרכב המועדף עליכם, במחיר נמוך משמעותית ממחירי היבואנים הרשמיים.

כשהישראלים מזהים הזדמנות אמתית, הם לא מהססים להיפטר מהרגלים ישנים ומתקדמים לרכב יוקרתי חדש, באמצעות חברה מובילה בתחום זה בישראל: X-MOTORS  מקבוצת חלווה הפועלת בתחום הרכב מעל 45 שנה, מחזיקה ברישיונות מטעם משרד התחבורה ליבוא מקביל ותיווך ביבוא אישי של רכבים חדשים ומשומשים, ועוסקת אף ביבוא חלקי חילוף ומוצרים משלימים לרכב.

 

חיסכון של עשרות אחוזים ברכישת רכב יוקרה

"X-MOTORS מתמקדת בפלח רכבי היוקרה שמחירם 250,000 ₪ ומעלה" אומר ליחי חלווה, מנכ"ל החברה ומסביר: "ברכבים אלו, החיסכון ללקוח הוא משמעותי ביותר ויכול להגיע אף למאות אלפי שקלים בהשוואה לרכב זהה המיובא ע"י היבואן הרשמי –  זאת על אף שמחירי הקניה שלנו גבוהים יותר. ההסבר פשוט, אנו מסתפקים ברווח צנוע יותר מהרווחים האסטרונומיים של היבואנים הרשמיים, איננו מחזיקים אולמות תצוגה "בפריים לוקיישן" ואיננו צריכים להחזיק מערך ענק של אנשי שירות, מרכזים לוגיסטיים ורשת מוסכים".

יתרון נוסף של X-MOTORS הוא הגמישות הרבה בייבוא דגמים שחלקם עדיין לא משווקים ע"י היבואנים הרשמיים. לאחרונה מציין ליחי, "הבאנו לארץ מספר דגמים, חודשים רבים לפני שאלו ינחתו באולמות התצוגה של היבואנים הרשמיים".

איך אתם אוהבים את רכב היוקרה שלכם?

ב- X-MOTORS כל עסקה מתבצעת בשקיפות מלאה. המחיר ידוע מראש וללקוח לא צפויות הפתעות במכס או ברשות המסים, המחיר האטרקטיבי הוא אמנם חלק מהסיפור, אך בנוסף- היכולת לשלוט במפרט המשופר של הרכב היא הבונוס האמתי שמצפה לרוכשים. 

"כשהלקוח מזמין רכב ב-X-MOTORS, נציג מקצועי ועתיר ניסיון מטעמנו מלווה אותו בהגדרת המפרט המדויק של הרכב בעזרת קונפיגורטור ייחודי המאפשר לו לרדת לפרטים ברזולוציה גבוהה ו"להרכיב" בעצמו את רכב החלומות שלו, לדוגמא, צבע חוט הרקמה המעטר את מושבי העור, שדרוג מערכת הסאונד המתקדמת ברכב ולראות לפרטי פרטים מה הוא מקבל תמורת כספו. עם זאת, מדגיש ליחי "למרות הפרסונליזציה של מפרט הרכב, זמני האספקה של הרכבים שלנו קצרים מאלו של היבואנים הרשמיים, בזכות הקשרים המצוינים שלנו עם ספקים בכל רחבי העולם".

 

סיפורו של לקוח פרימיום

אמנון, תושב המרכז, הינו איש עסקים מצליח מאוד וחובב רכב המעריך יוקרה ואיכות, לכן כשהחליט לרכוש  BMW 745Le, המותאמת אישית לצרכיו ולדרישותיו, ידע שלא יוכל למצוא את מבוקשו בדגמים המיובאים באופן סדיר לארץ .

X-MOTORS ביצעה את הזמנת הרכב, לאחר שאפיינה אותו עם אמנון, באמצעות הקונפיגורטור, והעבירה הזמנה ליצרן – תוך מתן בטחונות מלאים לכספו של הלקוח. 

עד מהרה היצירה המוטורית נחתה בסוכנות X-MOTORS. הרכב זכה לציפוי ננו-קרמי בעל 3 שכבות למראה מושלם, נרשמה בעלות 00 ע"ש אמנון, והרכב נמסר לו באירוע חגיגי בליווי שמפניה ושוקולדים. וכמה עלה לו התענוג? לפחות 300,000 ₪ פחות ממחיר היבואן הרשמי ומבלי להתפשר על רמת המפרט והאבזור העשיר.

ב – X-MOTORS כל לקוח VIP

כחלק ממערך השירות, לקוחות החברה נהנים מהסדרי מימון נוחים, מענה אנושי 24/7, ממסלולי טרייד-אין משתלמים וכל הרכבים המיובאים ע"י X-MOTORS זוכים, על פי חוק, לטיפולים ולתיקונים במוסכי היבואנים הרשמיים כאשר לחברת אקס מוטורס הסדרים מיוחדים עימם.

 

ספר לנו מהו רכב היוקרה שהכי מרגש אותך ונצא לדרך!

דילוג לתוכן